Testimoni Mild Stroke Pulih Dengan Vivix

Assalamualaikum wbt.

Dengar perkataan stroke pun dah seram. Apatah lagi kalau ada ahli keluarga sendiri yang kena serang stroke.

Macam mana stroke terjadi?

image

Dalam bahasa mudah, ia berlaku bila darah tak dapat mengalir ke otak dengan sempurna. Mungkin ada pembuluh darah yang pecah akibat dari pengumpulan plak.

Saraf2 jadi kejung dan pesakit akan lumpuh sebelah atau kedua-dua belah badan.

Mak Mertua Aton Kena Mild Stroke

Tak tahu apa puncanya, tiba-tiba mak mertua Aton tak boleh bergerak. Seakan lumpuh sebelah badan.

Aton tak pasti sama ada mak mertuanya mengidap sakit jantung atau darah tinggi. Aton tengok selama ni sihat-sihat aje. Setahu Aton, darah tinggi yang tak dikawal memang boleh menyebabkan stroke ringan.

Aton belikan mak mertua vivix. Kebetulan sekarang tengah promo. Beli 2 botol dapat 5% diskaun. Dapat jugak keahlian percuma. Pengedar tu kata nanti Aton akan dapat cash rebate RM38. Pengeposan pun percuma je. Aton cadangkan awak hubungi ANIDA 0127917427 kalau nak beli vivix. Consultation terbaik dia bagi.

image

Lepas 3 hari magic berlaku!

Tak sangka. Sebenarnya masa belikan vivix ada adik-beradik yang tak yakin dapat bantu mak mertua Aton sembuh.

Biasalah, diorang takut beli mahal-mahal tapi kesan tak ada. Aton cakap je ini ikhtiar kita. Vivix tak sama macam jus-jus kesihatan lain, vivix ni dah jalani beratus ujian oleh saintis. Ia terbukti selamat dan berkesan.

Lepas 3 hari bagi mak mertua minum vivix, mak dah boleh bergerak dan bangun dari katil sendiri! Sujud syukur 1 keluarga!

image

Sekarang mak mertua Aton makin pulih. Mak terus konsisten amalkan vivix untuk kesihatan yang optimum.

Macam mana Vivix membantu?

Vivix ni bertindak dari peringkat sel. Ia meningkatkan keupayaan sel & repair sel2 rosak. Bila makin banyak sel sihat, badan kita juga akan bertambah sihat.

Saraf-saraf yang kejung tadi dapat pulih kembali dan boleh bergerak semula.

Kalau anda ada masalah macam Aton ni, memang Aton rekemen sangat ambil Vivix. Harga Vivix jauh lebih murah berbanding kos rawatan & penjagaan untuk pesakit stroke tau. Dahlah tu dapat tengok orang yang kita sayang kembali sembuh.

Ok dah panjang Aton membebel🙊

Anda hubungi je ANIDA 0127917427 untuk order dan pertanyaan.

P/s : Aton bukan nama sebenar. Kisah Aton di olah dari kisah benar seorang menantu yang baik hati.

💜,
Anida
SID : 869589
WA : 0127917427

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge